مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی
مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارباط موثر با مشتریان
09121724677

بایگانی

مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

مدرس دوره اصول سرپرستی | چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۸ ب.ظ

بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

بهزاد حسین عباسی

–       سیاست مشتری مداری خود را تنظیم کنید

–       لیدر مشتری مداری را مشخص کنید اما مطمئن شوید که همه کارکنان دخیل خواهند بود

–       هرقدر که در سلسه مراتب پایین تر می رویم رابطه مستقیم با مشتری افزایش می یابد

–       شما می توانید از طریق دیتابیس یا نرم افزارها، ارتباط با مشتری خود را مدیریت کنید

–       اندازه گیری سطح سرویس به مشتری

هرجا که لازم باشد عملکرد خود را نسبت به مشتری بررسی کنید.  اندیکاتورهای عملکردی خود را تعریف کنید ببنید که چقدر به انتظارات مشتری پاسخ داده اید.

مثلا :

–       نرخ فروش

–       تعداد شکایت ها در مورد محصول یا سرویس

–       تعداد شکایت ها در مورد کارکنان

–       تعداد کالاهای برگشتی

بهزاد حسین عباسی

–       زمان متوسط رسیدگی به شکایات مشتریان

–       تعداد تماس ها با مشتری هر ماه

–       میزان فعالیت های بازاریابی که انجام شده و نرخ پاسخ به آنها

–       زمان پاسخ دهی به درخواست از زمان درخواست تا تحویل

مشتری و کارکنان منابع مهم اطلاعات برای تعریف شاخص های عملکردی می باشند. مطمئن شوید که شاخص ها بر مبنای نیاز مشتری باشد نه اینکه شرکت شما چه کاری می کند.

 

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی