مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی
مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارباط موثر با مشتریان
09121724677

بایگانی

مدرس درک و شناخت مشتریان

مدرس دوره اصول سرپرستی | چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶ ب.ظ

درک و شناخت مشتریان

بهزاد حسین عباسی
بسیار مهم هست که بدانید اطلاعات مشتریان را چگونه جمع آوری کنیم و در کسب و کار خود از ان استفاده کنیم.

–       جمع آوری اطلاعات مشتریان و مدیریت اطلاعات مشتری

اطلاعات مشتریان می تواند:

o     سابقه درخواست مشتری

o     سابقه تماس های مشتریان با شرکت – تماس های تلفنی، ملاقات ها و …..

o     تغییرات در نوع درخواست مشتری

–       در سیستم شرکت به شرکت بسیار مهم است که بدانید مشتری چه می خواهد.

–       وقتی که مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را شناسایی کردید می توانید بالاترین سطح مشتری مداری خود را معطوف آنها نمائید.

–       عملکرد دیگران مخصوصا در بازار مشتریان، اجبار به رفتار با همه مشتریان در بالاترین استاندارد می باشد.

–       تغییرات در موفقیت کلی یک محصول یا سرویس

بهزاد حسین عباسی

–       بازخور در مورد محصول – چه انجام می دهد چه نمی دهد.

–       شناسایی نیازمندی مشتریان جهت محصول جدید

–       تغییرات محصولات رقبا

–       بازخور از سایر تامین کنندگان که رقیب شما نیستند

 

 

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

  • مدرس دوره اصول سرپرستی

درک و شناخت مشتریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی