مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی
مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارباط موثر با مشتریان
09121724677

بایگانی

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

مدرس دوره اصول سرپرستی | چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۱۲ ب.ظ

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

مدرس مشتری مداری crm

برنامه های بازخوردی از مشتریان می تواند روش های مفیدی برای اندازه گیری سطح خدمات به مشتری باشد. نظرسنجی از مشتریان و تماس دو روش اصلی برای افزایش ارتباطات با مشتری می باشد. این برنامه ها موقعیت های قدرتمندی برای گوش دادن به نیاز مشتریان و همچنین اطلاع رسانی به آنها برای خدمات و محصولات شما می باشد.

بازخور مشتری می تواند به شما نشان دهد که شرکت شما توسط مشتریان چگونه دیده می شود.

معمولا بازخورد ها بیشتر از طریق پرسشنامه جمع آوری می شوند که یا تلفنی یا به صورت ایمیلی و یا حضوری تکمیل می شود.

تمام تلاشتان را انجام دهید که مشتری احساس کند که تماس بیشتر ضروری و برای آنها مفید هست. تماس بیش از حد و ناخواسته یا بمباران کردن مشتری با تبلیغات می تواند نتیجه معکوس بدهد.  خبرنامه و ایمیل به شما اجازه می دهد تا به مشتری اطلاعات خود را انتقال بدهید.

برنامه های وفاداری مشتری
گرچه سرویس خوب بهترین راه برای حفظ وفاداری مشتری می باشد اما گاهی اوقات باید با اجرای برنامه های وفاداری، رابطه های جدید را تقویت و رابطه های قدیمی را تجدید حیات نمود.

این برنامه ها شامل تخفیفات ثابت یا درصدی، جایزه پولی یا کالایی بابت رفتار مشتریان به آنها داده می شود که به کسب و کار شما سود می رساند. همچنین به شما فرصتی مجدد می دهد که اگر مشتری در گذشته مشکلی با خدمت یا سرویس شما داشته به او مراجعه کنید.

برمنبای رفتار مشتری می توانید جوایز خود را تعریف کنید:

–       تکرار مشتری

–       مجموع هزینه کرد

–       درخواست های بزرگ تعدادی یا ارزشی

–       پرداخت نقد

–       طول مدت رابطه با مشتری

برای مثال، یک کارواش می تواند در هر ۱۰ بار شسشتو یک شستشوی رایگان پیشنهاد دهد یا یک محصول رایگان اگر از سرویس دولوکس استفاده می کند.

برای مشتریان کلیدی خودتان می تواند کارت بدهید که در هر خرید خود از تخفیف استفاده بکنند.

کارمندانی که با درخواست های مشتری سروکار دارند باید از تخفیفات و برنامه ها کاملا آگاه باشند و مشتری را مطلع سازند. (نه اینکه مشتری زنگ بزنه بدونه چه خبره بلکه باید بهش خبر بدن)

فراموش نکنید که نقطه نظر مشتری در مورد تمام سرویس می تواند روی وفاداری وی تاثیر بسیار بیشتری از جوایز کوتاه مدت داشته باشد.

 

 

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

  • مدرس دوره اصول سرپرستی

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی