مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی
مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارباط موثر با مشتریان
09121724677

بایگانی

استفاده از مشتری مداری برای افزایش فروش

بهزاد حسین عباسی
مشتریان کنونی شما مهم ترین دارایی شما می باشند. نگهداشتن آنها هزینه کمتری از یافتن مشتری جدید دارد.

آنها شما را بین رقبایتان انتخاب کرده اند.  بنابراین برداشتن قدم های مفید جهت راضی نگهداشتن مشتری بسیار ارزشمند است.

تکنیک هایی که می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از :

–       داشتن یک خط کمک به مشتری به صورت رایگان

–       پاسخ دادن به سوالات مشتری که در وب سایت می پرسد

–       پیگیری فروش با خطوط ویژه

–       داشتن محصولات رایگان که می تواند به مشتری کمک کند تا دنبال محصولات شما برای خرید بیاید.

–       ارسال پیامک یادآوری به مشتری که وقت چک اپ وی رسیده است

–       پیشنهاد تخفیف ترجیهی برای به هیجان آوردن مشتری های موجود جهت خرید بیشتر

روابط برای مشتریان کنونی فرصتی برای افزایش فروش می باشد زیرا که مشتریان شما درجه ای از اعتبار و اعتماد برای توصیه های شما دارند.

فروش عمودی یا افقی یا شبکه راههایی برای افزایش فروش شما می باشد که باعث افزایش ارزش فروش یا فروش محصولات جدید می شود.

اعلام محصولات جدید یا به روزرسانی و ارتقا محصولات کامل تر – از طریق ایمیل یا خبرنامه یا پیامک به مشتری یکی از راهکارهای فروش محصول می باشد.

برای حفظ اعتماد مشتری، هرگز به مشتری محصولی که مطابق نیازهای او نیست نفروشید. به یاد داشته باشید که می خواهید یک رابطه طولانی مدت با مشتری داشته باشید نه یک سود لحظه­ ای

مشتریان راضی سال ها با شما می مانند که این امر می تواند باعث افزایش فروش از طریق خرید یا از طریق توصیه های آنها به مشتریان دیگر یا سفارش شما به جاهای دیگر صورت پذیرد.

 

 

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری