مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی
مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارباط موثر با مشتریان
09121724677

بایگانی

مدرس دوره آموزشی مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان (مشتری مداری)

مدرس دوره اصول سرپرستی | چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۵۴ ب.ظ

مدرس دوره آموزشی مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان (مشتری مداری)

 

یکی از پرکاربردترین دوره های آموزشی، دوره مهارت های ارتباط با مشتریان می باشد، این دوره آموزشی برای تمام سازمان ها کاربردی می باشد. در همین راستا پس از کلی تلاش و تحقیق، دوره ای کامل در خصوص مهارت های ارتباط با مشتریان بصورت الکترونیک و مجازی تهیه نمودیم که سازمان ها و کسب و کارها بتوانند به راحتی این مهارت ها را بیاموزند.

بهزاد حسین عباسی
در دوره مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان چه می آموزیم؟ (هدف این آموزش چیست؟)

هدف این دوره آشنایی مخاطبان با تکنیک ها و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان جهت افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر می باشد.

 

دوره مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان برای چه سازمان هایی کاربرد دارد؟

این دوره آموزشی برای تمام سازمان هایی که تمایل دارند در دنیای رقابت از دیگران قوی تر باشند و مشتری بیشتری داشته باشند توصیه می شود، در این دوره آموزشی با اصول مشتری مداری در سازمان و همچنین نحوه ارتباط با مشتریان به صورت کامل آموزش داده شده است که می تواند سطح مشتری مداری سازمان ها را افزایش دهد.


دوره مهارت های ارتباط با مشتریان برای چه افرادی مفید است؟

 

بهزاد حسین عباسی

مشتری مداری در سازمان وظیفه تمام افراد است و هر فردی که در سازمان مشغول به کار است باید اصول مشتری مداری را بداند، البته در این میان افرادی که به صورت مستقیم و با دفعات زیاد با مشتری در ارتباط هستند باید مهارت های بیشتر کسب کنند، اما به هر حال آموزش های مهارت ارتباط با مشتری برای تمام کارکنان سازمان ها و همچنین تمام فروشنده ها کاربردی و حتی ضروری است.

در حالت کلی دوره مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان برای هر فردی که دوست دارد در کسب و کارش مفیدتر و قوی تر باشد پیشنهاد می شود، فرقی نمی کند چه شغلی دارید (پزشک، وکیل، روانشناس ، فروشنده مواد غذایی یا پوشاک و ...) این دوره برای شما و افزایش فروش و رضایت مشتریان تان کاربردی است.

 


بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی