مدرس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
روند آموزشی این دوره بر مبنای اصول مدیریت تجربه مشتریان می باشد که یکی از بروز ترین مباحث در حوزه مشتری مداری بوده و سازمانها و برندهای معتبر از این اصول برای ایجاد مشتریان وفادار استفاده نموده اند. و مطمئنا با وجود مشتریان وفادار در سازمان تاثیر رکود بازار نیز بسیار کم شده و سازمانها می توانند در کسب و کارشان و دنیای رقابت پیشتاز باشند
هدف از این دوره آموزشی آشنایی مدیران، کارشناسان و علاقه مندان حوزه مشتری مداری و کسب و کار با مهمترین پارامترهای مشتری مداری می باشد تا بتوانند تجربه ای پر از هیجان برای مشتریان ایجاد نمایند.
اگر شما هم دوست دارید با مهارت های اصولی و حرفه ای مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان آشنا شوید در این دوره آموزشی همراه ما باشید.
فراموش نکنید این دوره آموزشی می توانید شروعی باشد برای رشد و ارتقا سازمان و برند شما.
بهزاد حسین عباسی
09121724677
مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری