مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی
مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارباط موثر با مشتریان
09121724677

بایگانی

مدرس CRM مدیریت ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی

 روند آموزشی این دوره بر مبنای اصول مدیریت تجربه مشتریان می باشد که یکی از بروز ترین مباحث در حوزه مشتری مداری بوده و سازمانها و برندهای معتبر از این اصول برای ایجاد مشتریان وفادار استفاده نموده اند. و مطمئنا با وجود مشتریان وفادار در سازمان تاثیر رکود بازار نیز بسیار کم شده و سازمانها می توانند در کسب و کارشان و دنیای رقابت پیشتاز باشند

هدف از این دوره آموزشی آشنایی مدیران، کارشناسان و علاقه مندان حوزه مشتری مداری و کسب و کار با مهمترین پارامترهای مشتری مداری می باشد تا بتوانند تجربه ای پر از هیجان برای مشتریان ایجاد نمایند.

اگر شما هم دوست دارید با مهارت های اصولی و حرفه ای مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان آشنا شوید در این دوره آموزشی همراه ما باشید.
فراموش نکنید این دوره آموزشی می توانید شروعی باشد برای رشد و ارتقا سازمان و برند شما.

 

 

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری