مدرس سی آر ام
در حال حاضر مدیریت ارتباط با مشتری یکی از دوره های آموزشی مهم برای مدیریت کسب و کار است. مدیریت ارتباط با مشتری آنقدر اهمیت پیدا کرده است که نا آگاهی از آن باعث شکست بسیاری از کسب و کارها شده است.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management ) ترکیبی از استراتژی ها، ابزارها و فناوری هایی است که شرکت ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات و داده های مشتری در طول چرخه عمر مشتری استفاده می کنند.
هدف CRM بهبود روابط خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری، کاهش هزینه های بازاریابی و رشد فروش است .
مشتری مداری چیست؟
اصول طلایی مشتری مداری
رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر
دلایل سرمایه گذاری شرکتها
اهداف پیاده سازی CRM
کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
باورهای غلط درباره CRM
مفاهیم مقدماتی CRM
CRM چگونه متولد شد؟
مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
چرخه اجرایی CRM
استانداردهای CRM
ابعاد سیستمهای CRM
ساختار سیستم های CRM
CRM تعاملی
CRM عملیاتی
CRM تحلیلی
روابط دپارتمانها و CRM
موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها (خارجی و ایرانی)
پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر
بهزاد حسین عباسی
09121724677
مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری