مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارتباط موثر با مشتریان

مدرس مشتری مداری CRM مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتری

بهزاد حسین عباسی
مدرس برخورد با مشتریان ناراضی CRM رضایتمندی و ارباط موثر با مشتریان
09121724677

بایگانی

مدرس مشتری ناراضی 

بهزاد حسین عباسی

رقابت روز افزون سازمان­ها در جذب مشتریان برای فروش محصولات و خدماتشان، و همچنین قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز باعث شده است که سازمان­ها نه تنها به دنبال مشتریان جدید باشند، بلکه برای حفظ مشتریان قبلی خود نیز تلاش کنند. در طول دهه­ گذشته، بسیاری از سازمان­ها از اهمیت فرآهم کردن نیازهای مشتریان آگاه شدند و به این مسأله توجه داشتند که حفظ مشتریان موجود به مراتب از جذب مشتریان جدید ارزان تر است. از طرفی ارتباط قوی بین رضایت مشتری و سودآوری امری پذیرفته شده، و فرآهم کردن و بهبود رضایت مشتریان، یک هدف عملیاتی بسیار مهم اکثر سازمان­ها شده است. هرچه مشتریان از محصولات و خدمات سازمان­ها آگاه تر شدند، انتظارات آن­ها بالاتر رفت. بنابراین، ایجاد روابط نزدیک و مداوم با مشتریان کاملاً مهم شد و سازمان­ها، مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان یک ابزار سودآوری در نظر گرفتند.

با توجه به اهمیت مشتری به عنوان مهمترین عامل پایداری یک سازمان، و تأکید مدیریت ارتباط با مشتریان بر این عامل، دلایل زیر را می­ توان به عنوان ضرورت­های استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری CRM و حرکت سازمان به آن سمت، با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت­های آن سازمان مطرح کرد.

ارتباط مستقیم و فرد به فرد با مشتریان حتی با وجود میلیون­ها مشتری
درک بهتر نیازمندی­های مشتری و تهیه­ آن­ها
دستاوردهای حاصل شده از جمله بهبود و تسریع خدمات و سرویس دهی به مشتری
رضایتمندی و جلب نظر مشتری
کاهش هزینه­ های سازمان و …
زمانی که بتوانیم نیازهای مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده، و با ارائه­ راهکارهای مناسب مشتریانمان را زودتر از رقبا شناسایی و جذب کنیم، آن­گاه سازمانی موفق خواهیم بود.

 

 

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری